Snabba uppdateringar

Det är jullov om fem dagar.
Mina maratonprov är över.
Ena matteprovet är betygsavgörande, har jag pluggat? Nope. Behövde en helt pluggfri helg.
Bettan har förälskat sig i en en meter lång pinne. Akta knäna när man är ute med henne.
Jag har fått två nya favoritlåtar.
Mina hörlurar har slutat fungera.
Det är jul om tio dagar.
Jag behöver få ett intressantare liv, eller iaf helger.
Classe är en bortskämd, dyr i drift knäppgök som inte är rädd för speglar som normala hästar, utan för stegar (för vi vet ju alla att det sker stegattacker mot hästar dagligen).

Tja, det var lite om hur läget är just nu. Så fort proven är avklarade så är jag redo att kavla upp ärmarna och tag tag i bloggen!

Kommentarer
Postat av: DENISE

Hej, skulle du kunna ringa mig ikväll? jag hittar inte ditt nummer i mobilen.. den krånglar.. Det är MYCKET viktigt! Eller så loggar du in på msn, jag är inne hela kvällen.



PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback