Efterrätter och dating

Idag blir det valborgsfirande. Det innebär att jag och Sonja ska ge oss på den årliga chokladkolapajen! Vi får se om vi lyckas iår, haha. Det är alltid något som strular ihop sig för oss känns det som.

Vi fick efterrätt i skolan idag, chokladmousse med vispgrädde. Men däremot var man tvungen att ta det på en gång, man fick inte lämna tallriken  vid bordet. Något jag tyckte var lite dåligt, man hade inte plats att bära en pappmugg med chokladmousse, tallrik och glas, vilket man redan hunnit ta. Men jag kan förstå varför de gör så också, och jag kan inte komma på en bättre lösning.

På engelskan fick vi veta att vi skulle göra en broschyr över Sverige för engelskspråkiga turister, men jag, Denise och Jessika bestämde oss för att göra en datingbroschyr istället! Så det ska bli riktigt kul faktiskt, är pepp att göra den.

Idag är det mösspåtagning också, och jag hade velat se det, men jag måste åka iväg till stallet så jag kunde inte stanna och kolla på det. Så nu ska jag sätta på mig mc-kläderna och brumma iväg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback