Vänner?

Seg dag. Värme gör mig seg. Irriterande människor, säger en sak och gör en helt annan. Som jag sagt förut, väx upp och ta tag i era problem. Prata inte skit om era bästa vänner bakom ryggen på dem, när du inte har några planer på att ändra hur saker är. Klaga inte på folks intryck av dig om du inte tänker göra något åt det. Hitta en åsikt och håll fast vid den, ändra den inte efter vinden. Ingen vill höra folk klaga om de inte är beredda att göra något åt det.

Känns som om jag har trillat in det budskapet hur mycket men det går inte fram. Och det kan ha att göra med att många av dem som det är riktade till inte läser det här. Vilket kanske är lika bra. Vad vet jag?

Dagens ros och massa kärlek till Bea, som alltid finns där och lyssnar på mig när jag inte orkar med folk. Och som inte ändrade uppfattning om mig när jag berättade min svarta hemlighet för henne. Vi har alla något vi skäms över och som vi inte är stolta över, som vi inte tycker om.
Iaf, dagen med dig var underbar tjejen. Du anar inte hur mycket jag tycker om dig! <33

Kommentarer
Postat av: LINDEROTH

Förlåt:(?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback