Hetta nej tack

Jag har kommit fram till att jag tycker inte om stekheta dagar.

Visst, värmen är jättetrevligt. Ett tag. Sen blir det kvavt, man har alltid för mycket kläder på sig (plus att jag har världens komplex över hur jag ser ut, så man kan inte ha vissa klädesplagg) och man blir allmänt seg. Men det värsta för min del är att man blir av med all vätska i kroppen, och måste dricka jättemycket vatten för att återställa balansen. Och jag som dricker dåligt på kalla dagar, dricker inte så mycket vatten som jag borde göra. Så det slutar alltid med att jag har världens huvudvärk på eftermiddagen/kvällen, vilket jag har just nu tack vare den sjukt varma dag det varit.

Så visst, värmen är jättetrevlig, men jag mår bäst vid 25 grader.

Kommentarer
Postat av: LINDEROTH

Du ska väl behålla det bruna? :O

Postat av: LINDEROTH

varför skulle det se konstigt ut? :O

2009-06-01 @ 15:35:18
URL: http://dlinderoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback