Kristi flygare

Har inte blivit så mycket bloggande för min del. Kan säga kort,

Fredags: Brännbollsturnering med USEK på Gärdet. Trots dåligt väder så hade alla topphumör, och vi var helt klart hetast av alla lag med knallgula t-shirtar med Järan Ridklubb-logan på ryggen, svarta byxor, banderas som det stod JRK på, fula solglasögon och två svarta sträck på kinderna. Det hela var ganska dåligt skött, man hade kunnat göra det mycket effektivare, men vi var glada ändå. Vi förlorade mot SRK och spelade lika mot Vallentuna, så vi gick tyvärr inte vidare. Efter det drog vi till donken, sen åkte vi hem. Jag packade och sen kom morfar och hämtade mig, för jag skulle vara där över helgen.

Lördag: Vi åkte över dagen till Linköping och firade Alexander, som fyllde elva år. Det var kul, lillebror Sebastian följde mig överallt eftersom jag är hans idol. Han är så gullig.

Söndag åkte jag hem och städade, sen på kvällen kom mormor och Marcus hem. Efter middagen gick jag och Malin ut och gick, det var jättemysigt. Hade inte träffat henne på evigheter, så det var kul :)

Det enda tråkiga är att jag har fått en inflammation eller något i senan i handleden, så jag ahr ont bnär jag böjer och belastar den. Förhoppningsvis går det över snart, men ska nog skippa att rida idag. Dessutom så har Sonja konsert, så jag ska gå på den, så inflammationen kom ganska lägligt kan man tycka :)

Nu ska jag göra n¨got annat, som ägna mgi åt skolan. Toodles!

Kommentarer
Postat av: LINDEROTH

Jag tyckte inte det var jobbigt så.. om det inte vore för mina förbannade skor:( skit. har fortfarande ont. Det är synd om oss.

Postat av: LINDEROTH

Jag tyckte inte det var jobbigt så.. om det inte vore för mina förbannade skor:( skit. har fortfarande ont. Det är synd om oss.

2009-05-27 @ 22:47:04
URL: http://dlinderoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback