Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg

Har inte blivit så mycket bloggande. Och det kommer inte bli mer idag. Har tre uppsatser som ska vara klara så snart som möjligt, gärna igår. En person är fullständigt dum i huvudet och håller på att förstöra som bara den för mig. Jag får diverse "kloka" råd hela tiden från folk som vet preeciiis om hur man tar hand om gamla hästar. Alla pikar att Classe är smal. Jag är jätteorolig för min pojk. Plus det som håller på att hända.

Så förlåt om jag inte är speciellt stöttande för er, men jag har absolut ingen energi att ta hand om er med, eller att vara en bra kompis för tillfället. Väx upp, ta tag i saken, gör något åt det har jag bara lust att skrika åt er. Sluta klaga, ni har många gånger VALT att hamna i de här situationerna. Lägg barndomen bakom er och börja uppför er som de på gränsen till vuxna vi ska vara.

Och till er andra som inte har förtjänat den här kritiken, förlåt. Men jag är så sönderstressad just nu så det finns inte.

Kommentarer
Postat av: sonja

Matti ta det lugnt, det är viktigast att ta hand om sig själv när man har det jobbigt. Så gör det. Vill at du ska må bra:( Ring om det är nåt

2009-05-20 @ 14:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback