Sista veckan är alltid hemsk...

Hej hopp!

En vecka kvar av riktig skola, känns lite stress. Har spanskaprov imorgon, engelskan ska vara klar till måndag (och då ska vi ha hunnit göra en broschyr av den), geografiprov på tisdag (för att Eva är så beroende av prov), naturkunskap till någon gång nästa vecka, och svenskauppsats om Stolthet och fördom på fredagen. Och geografi till någon gång nästa vecka också, för att bli klara. Blä, det är tur att jag inte visste det här första gången jag gjorde en provplanering, jag hade gått under.

Glada nyheter när det gäller skolan, matte nationella hade jag ett starkt VG i, hade två VG-poäng och några MVGpoäng ifrån MVG. Engelska fick jag också MVG i, vilket jag är glad över. Fick en 10 på speaking, något jag verkligen inte hade väntat mig.

Fler glada nyheter? Hmm... Vi ska börja sätta igång Classe igen :D Han har tagit sig lite, så tänkte ta och klättra med honom idag eller imorgon, beroende på om jag hinner. Han är så söt, det ser ut som om han har ölmage men ingen rumpa. Ska fota honom tror jag, så folk kan se vad jag menar när jag säger att han gått ner jättemycket i vikt. Han ska väga över 500 kg, men väger 420. Så det är 80 kg som vi behöver få upp honom i, nästan en fjärdedel av hela hans vikt.



Min fina pojk <3

Kommentarer
Postat av: LINDEROTH

Tack!! haha nej det är Saga ju :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback